PILATES & YOGA

Novo u Gracilisu

16.10.2016

Obuka za SMEH Joga LIDERE
22. - 23. oktobar 2016. - Uzice

Smeh yoga radionica1 Smeh yoga radionica2

Da li želite da dodate više smeha u svoje i tuđe živote?

DODJITE DA SE SMEJEMO

Smeh joga, koja se velikom brzinom širi svetom je jedinstveni koncep gde se svi mogu smejati bez razloga.
Dvodnevna intenzivna obuka, internacionalna i međunarodno priznata. po licenci Laughter Yoga Univesity, Indija nakon koje stičete međunarodnu kvalifikaciju Smeh joga lidera i možete voditi časove u društevnim klubovima, joga i fitnes centrima, školama, sa seniorima, u korporacijama, držati radionice i javne seminare.

Obuka obuhvata:

  • Učenje fizičkih, mentalnih i emocionalnih benefita smeha
  • kako se smejati bez humora i kako naučiti druge da se smeju bez razloga
  • Istoriju Smeh joge
  • Kako započeti smeh klub
  • Tehnike za posebne grupe / deca, seniori, osobe sa invaliditetom i drugi
  • Smeh joga u biznisu
  • Kako se smejati više
  • I više…

Kome je potrebna?

Svima koji su spremni da šire Smeh jogu, a moze biti od koristi
  • Joga i fitnes trenerima
  • Menadžerima
  • Profesionalnim sportskim trenerima
  • Nastavnom kadru
  • Zdravstvenim radnicima
  • Psiholozima i psihijatrima
  • Profesionalnim zabavljačima
  • Osoblju u staračkim domovima
  • Bračnim i porodičnim savetnicoma
  • Ličnim trenerima – Life Coaching
  • Alternativnim terapeutima
  • Menadžerima kompanija, prodaje…
  • Turističkim radnicima i turističkim vodičima

Vikend trening bezuslovnog smeha za telo i um, kao i za neše emotivno i duhovno stanje.
Obuku vodi učitelj Smeh joge Olivera Radovanović, predsednica Smeh Joga Srbije, sertifikovani Smeh joga učitelj (druga najviša kvalifikacija u Laughter Yoga pokretu), prošla obuku kod dr Madan Kataria, začetnika Smeh joge.
Profil Olivere Radovanović možete videti na sajtu smehjoga.rs, a više o obuci možete pročitati na sajtu laughteryoga.org.

16.10.2016

Kurs samoodbrane za žene

Samoodbrana za zene
03.10.2016

U prostoru Fitnes studija Gracilis 01.10.2016. godine odžan je prvi pokazni čas SAMOODBRANE ZA ŽENE. Čas je vodio i hvatove demonstrirao Aikido trener Saša Kotorčević i njegov učenik iz Aikido kluba Škorpion iz Užica. Čas je imao cilj da nam približi tematiku, važnost i mogućnosti samoodbrane.
Ideja nam je da zajedničkim snagama pokrenemo KURS SAMOODBRANE gde bi na kraju obuke imali i mogućnost provere znanja i polaganja testa kao i sticanje sertifikata. Na ovom kursu imali bi muške asistente jer je jako važno uočiti razlike u konstituciji tela žene i muškarca, kao i u odnosu fizičke snage. Ta razlika je ogromna, i odvajanje žena od mučkaraca na treninzima je velika greška, jer napad (hvat) žene na treningu nikada neće biti realan napadu muškarca. Uzimajući u obzir da žene treniraju samoodbradnu da bi se odbranile od muškaraca nasilnika, zlostavljanja, napada, silovanja, razbojnika…smatrali smo da je jako bitno obezbediti muške asistente. Različitim situacionim treninzima može se doći do efikasnih i primenljivih tehnika za samoodbranu.

SITUACIONI TRENINZI će vam omogućiti:

  • da steknete samopouzdanje;
  • da bez straha prodjete mračnom ulicom ili udjete u neosvetljenu zgradu;
  • da se prilikom napada ne osećate bespomoćno;
  • da ste psihički uvek spremni na borbu;
  • da na vreme uzvratite protivnapadom;
  • da koristite priručna sredstva koja vam se nadju pri ruci;
  • da reagujete na vreme;
  • da vikom i bukom dozovete pomoć;
  • da se osećate snažnije;
  • da ostanete pribrani i vladate situacijom;
  • da pročitate govora tela;
  • da ne prekoračite nužnu odbranu;
  • da ne postanete žrtva nasilnika;
  • da izbegnete opasne situacije;
  • da brže reagujete u stresnim situacijama;
  • da budete svesni okoline i prostora oko vas;
  • da pojačate brzinu reakcije
  • da uvežbate jednostavne i uvek primenljive zahvate koji će vam pomoći da dobijete na vremenu
Tokom oktobra planirano je odžavanje pokaznih časova da bi več u novembru započeli obuku.
Informacije vezane za buduće časove kao i za Obuku mozete dobiti na 0631018808.

Samoodbrana za zene 1 Samoodbrana za zene 2
03.10.2016

SPORTSKA POST-REHABILITACIJA - Sportska post-rehabilitacija ima za cilj da se sveže oporavljeni deo tela sportiste kao i celokupni lokomotorni sistem dovede do stanja sposobnosti za puno trenažno i takmičarsko opterećenje. Post-rehabilitacija pristupa telu kao celini, pri cemu mora u potpunosti povratiti sve motoričke funkcije. Neophodno je smanjiti asimetriju u stabilnosti i mobilnosti, kao i u snazi i fleksibilnosti između povredjene i nepovredjene strane. Takodje je neophodno raditi na ispravci pogrešnih biomehaničkih obrazaca, posebno onih vezanih za konkretan sport, a koji mogu biti razlog novih povreda. Sportska post-rehabilitacijia je neophodan prelaz iz rehabilitacije u trenazni proces i od nje zavisi trajanje karijere sportiste bez povreda. Za oblast post-rehabilitacije sportista u Gracilisu zadužen je viši fizioterapeut Vladimir Jelisavčić. Sve informacije vezane za post-rehabilitacijski proces sportista možete dobiti na broj 063 101 88 08.

Sportska postrehabilitacija 1 Sportska postrehabilitacija 2
02.10.2016

PILATES BARRE - Pilates Barre tehnika od sada dostupna i kod nas.
Za vežbanje Barre tehnike ne morate imati igračko iskustvo, ali iskustvo barre tehnike svakako vam može popraviti držanje i ućiniti vaše pokrete gracioznijim.
Barre se može vežbati bez obzira na gradju, kondiciju, iskustvo u plesu i broj godina. To je kreativna i korisna fizička aktivnost koja pilates i istezanje kombinuje sa vežbama koje se izvode uz baletsku šipku. Baletska šipka (barre) služi kao pomoć za održavanje ravnoteže dok se izvode mali, ponavljajući pokreti koji su osmišljeni da ciljano opterete mišiće.
Jedna od osnovnih karakteristika barre tehnike, kao i u Pilatesu, je stabilizacija karlice i aktivacija kora - "centra tela" kao i aktivacija svih mišića, od dubokih do površinskih, pa se na taj način telo oblikuje i ispravlja držanje. Originalni barre stil vežbanja osmislila je 1959. godine nemačka plesačica Lotte Berk posle povrede ledja. Napravila je program vežbi koji je spajao njenu fizikalnu terapiju sa baletskim tehnikama i time je svima dala mogućnost da oblikuju telo poput plesača, ali potpuno sigurno, bez potencijalnih povreda.
Iako se intenzitet svake vežbe može prilagoditi formi vežbaca, ovo nije lagan trening. Barre u kratkom roku podiže i učvršćuje mišiće guze, jača noge, stomak i ledja, pa i mišiće za koje možda niste ni znali da postoje. I to sve dok se dobro zabavljate ostvarujući svoje baletske snove iz detinjstva.

Pilates barre 2 Pilates barre 3
10.09.2016

POST-REHABILITACIJA - Osnovna prednost STOTT PILATES® metode je njena prilagodljivost za ljude koji imaju neke zdravstvene probleme - osteoporoza, deformiteti kičmenog stuba (kifoza, lordoza, skolioza), razne povrede i postoperativna stanja, tokom trudnoće i nakon porodjaja Nezavisno od uzroka i tipa disfunkcije, program postr-rehabilitacije pristupa telu kao celini, sto ga razlikuje od klasičnih izolacijskih pristupa.Tako se na adekvatan način uključe svi delovi tela, uz posebnu brigu i stablizaciju bolnih regija. Program je osmišljen tako da koriguje sve funkcionalne nedostattke tela na siguran način i uspostavi ptavilne obrasce kretanja, a oni ce se odraziti i u svakodnevnim aktivnostima.
Cilj post-rehabilitacije je da klijenta vrati u stanje pre povrede ili operacije, kako bi normalno savladavao sve svoje svakodnevne obaveze i kretnje.
STOTT metoda se pokazala kao veoma uspešna kod osoba sa sledećim dijagnozama:

  • Skolioza
  • Discus hernia
  • Spondilitis
  • Osteoporoza
  • Reumatoidni arthritis
  • Astma i respiratorni problemi
  • Povrede ramena
  • Povrede kuka
  • Povrede kolena

Primena Pilates sprava i rekvizita i edukovanost trenera iz oblasti post-rehabilitacije su preduslov za uspešno sprovodjenje ovog i drugih specijaliziovanih programa. Individuali rad je jedini mogući način za rad u post-rehabilitaciji.

Post rehabilitacija 1 Post rehabilitacija 2 Post rehabilitacija 3
09.07.2016

POVRATAK PRIRODI - samo za zaljubljenike u prirodne lepote, boravak i aktivnosti na otvorenom.
Tokom jula i avgusta - intenzivni produženi vikendi na Žabljaku.

Polazak četvrtkom, povratak ponedeljkom.
Termini:
21.07. - 25.07.
28.07. - 01.08.
04.08. - 08.08.
Manje grupe, treninzi na otvorenom, radionice disanja, svakodnevno hodanje, obilazak jezera, upoznavanje sa šumskim plodovima i lekovitim biljkama...
Više informacija na 063/101-8808 ili nam pošaljite poruku.

priroda 1 Priroda 3
09.07.2016

Zbog velikog nteresovanja - SMEH Joga ponovo u našem gradu 17. septembra 2016. godine u 18h

Smeh joga 2

Smeh nije šala - smeh nas menja na bolje.
lako se pakuje, još lakše nosi i svima lepo stoji.
Svi ga već imamo - samo ga svi ne koristimo.
Smeh ne treba skrivati, već ga treba deliti, nesebično.
Ne možete potrošiti smeh - što ga više dajete - više ćete imati.
Ako želite više, češće, glasnije da ga koristite, ako mislite da ste ga odavno potrošili, ako ste zaboravili kako da ga probudite... ovo je prava radionica za vas.

09.07.2016

Obuka za SMEH Joga LIDERE
22. - 23. oktobar 2016. - Uzice

Smeh joga 2

Da li želite da dodate više smeha u svoje i tuđe živote?

DODJITE DA SE SMEJEMO

Smeh joga, koja se velikom brzinom širi svetom je jedinstveni koncep gde se svi mogu smejati bez razloga.
Dvodnevna intenzivna obuka, internacionalna i međunarodno priznata. po licenci Laughter Yoga Univesity, Indija nakon koje stičete međunarodnu kvalifikaciju Smeh joga lidera i možete voditi časove u društevnim klubovima, joga i fitnes centrima, školama, sa seniorima, u korporacijama, držati radionice i javne seminare.

Obuka obuhvata:

  • Učenje fizičkih, mentalnih i emocionalnih benefita smeha
  • kako se smejati bez humora i kako naučiti druge da se smeju bez razloga
  • Istoriju Smeh joge
  • Kako započeti smeh klub
  • Tehnike za posebne grupe / deca, seniori, osobe sa invaliditetom i drugi
  • Smeh joga u biznisu
  • Kako se smejati više
  • I više…

Kome je potrebna?

Svima koji su spremni da šire Smeh jogu, a moze biti od koristi
  • Joga i fitnes trenerima
  • Menadžerima
  • Profesionalnim sportskim trenerima
  • Nastavnom kadru
  • Zdravstvenim radnicima
  • Psiholozima i psihijatrima
  • Profesionalnim zabavljačima
  • Osoblju u staračkim domovima
  • Bračnim i porodičnim savetnicoma
  • Ličnim trenerima – Life Coaching
  • Alternativnim terapeutima
  • Menadžerima kompanija, prodaje…
  • Turističkim radnicima i turističkim vodičima

Vikend trening bezuslovnog smeha za telo i um, kao i za neše emotivno i duhovno stanje.
Obuku vodi učitelj Smeh joge Olivera Radovanović, predsednica Smeh Joga Srbije, sertifikovani Smeh joga učitelj (druga najviša kvalifikacija u Laughter Yoga pokretu), prošla obuku kod dr Madan Kataria, začetnika Smeh joge.
Profil Olivere Radovanović možete videti na sajtu smehjoga.rs, a više o obuci možete pročitati na sajtu laughteryoga.org.

19.06.2016

Javni Yoga čas povodom Međunarodnog dana yoge u velikom parku Užica i pozdrav suncu sa Zlatibora...

Javni yoga cas
18.06.2016

Radionica smeha - Smeh Joga Srbija

Radionicu je vodila Olivera Radovanović, licencirani smeh joga učitelj, kao i predsednica udruženja “Smeh Joga Srbija”. Smeh joga je jedinstven koncept smeha bez razloga. U pitanju je naša samostalna odluka da se smejemo i na taj način doprinesemo mentalnom i fizičkom zdravlju, kao i da probudimo emocije, odnosno osećaj sreće. Ta vrcava energija smeha nije se mogla uhvatiti na fotografijama i pored velikog truda našeg fotografa. Na našu sreću, mogla se osetiti i zarazno širiti ne samo tokom, već i nakon radionice. Zbog velikog interesovanja, radinicu ćemo ponovoti tokom jesenjih meseci, a planirana je i obuka za Smeh joga lidere, takodje tokom jesenjih meseci. O detaljima novih radionica i obuci bićete blagovremeno obavešteni.

Smeh yoga 1 Smeh Yoga 2 Smeh Yoga 3 Smeh Yoga 4

PILATES MASINE

Reformer

Reformer

Od decembra 2015. godine u Fitnes studiju Gracilis možete vežbati i na Pilates Mašinama (spravama). Pilates na Reformeru je jedan od najefikasnijih vidova vežbanja. REFORMER je patentiran početkom prošlog veka, a i danas je ovaj vid vežbanja neprevaziđen i po mnogo čemu revoluconaran.


CHAIR

STOTT PILATES

Dizajn Sability Chaira je veoma jednostavan. Sastoji se od velikog sedišta, pedala i ručki (koje mogu da se skidaju). Iako je tako jednostavna na prvi pogled, ova sprava pruža veliki asortiman vežbi za gornji i za donji deo tela. Idealna je za klijente kojima je potrebno da ostanu u sedećem ili uspravnom položaju, a pomaže u rebalansu mišića i omogućuje trening za celo telo.


LADDER BARREL

STOTT PILATES

Ladder barrel Jedna od brojnih Pilates sprava, koja takođe može da ponudi veliki broj interesantnih vežbi za snagu, fleksibilnost i istezanje tela. Sprava je naizgled veoma jednostavna i jednostavno se koristi. Sastoji se od jednog velikog oblog dela , koje podseća na bure, i osnove na kojoj se nalazi nekoliko drvenih lestvi.

Više o Pilates mašinama možete da pročitate ovde